Strategie dla przedsiębiorstwa

Uodpornimy Was na kryzys oraz wesprzemy Waszą ekspansję

strategie-2

Strategie dla przedsiębiorstwa

Wielu przedsiębiorców uświadamia sobie dopiero w ostatnim momencie, co mogą stracić. Jednak można temu zaradzić. Zabezpieczymy Wasz majątek i uodpornimy Was na kryzys. Ale to także tylko ułamek tego, co oferujemy. Planujecie ekspansję i potrzebujecie pomocy przy zdobyciu pozwoleń lub przy zakładaniu firmy za granicą? Potrzebujecie pomocy przy tworzeniu struktury komunikacji w firmie w sytuacji kryzysowej? Chcecie zmienić strukturę firmy?

Wystarczy do nas zadzwonić i przedstawić swoją sytuację! Tworzymy rzeczywistość na Waszą korzyść!!

Przykłady usług:

  • Zabezpieczenie zajęcia Waszego majątku, kont bankowych, nieruchomości, udziałów w przedsiębiorstwie, urządzeń, maszyn, pojazdów, łodzi, jachtów, dóbr itp.
  • Opracowywanie modelu optymalizacji wydatków podatkowych i zysków przy wykorzystaniu out-sourcingu, zmian struktury spółki i/lub podziału ewentualnie przeniesieniu spółki w inne dogodne regiony/ kraje
  • Zakładanie firm, a jeśli to konieczne, pomoc w prowadzeniu i zarządzaniu firmą na całym terytorium Unii Europejskiej i w pozostałych krajach świata.
  • Pomoc w zdobywaniu nowych rynków, osiedlaniu spółki, negocjacje z odpowiednimi urzędami/ministerstwami (w krajach wschodnioeuropejskich oraz w Chinach, Indiach i na całym świecie)
  • Opracowywanie umów przez ekspertów (umowy o pracę, umowy powierzenia, umowy o świadczenie usług i wiele innych)
  • Pośrednictwo i koordynacja ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie doradztwa biznesowego, lekarzy, psychologów, wyspecjalizowanych prawników, doradców podatkowych, rewidentów gospodarczych, powierników, rzeczoznawców i innych specjalistów
  • Stworzenie modelu skutecznej i pewnej komunikacji
  • Doradztwo w komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej)
    – Niezawodna komunikacja z pracownikami i między placówkami
    – Public Relations
    – Tworzenie koncepcji komunikacji w strukturach wewnętrznych i zewnętrznych
    – Public relations w sytuacji kryzysowej – doradztwo i koncepcje
    – Przygotowanie się do kryzysu, radzenie sobie z kryzysem oraz wychodzenie z kryzysu
    – Tworzenie rozdzielników prasowych
    – Prowadzenie konferencji prasowych i/lub ich przygotowywanie